6 клас
Перегляньте відео.
Прочитайте
&20 (cт.163-166).
Перегляньте відео «Проект Scratch "Автобус»
Якщо програма англійською мовою, то переведіть на українську, як показано на малюнку.

Перейдіть за посиланням
Завдання для виконання під час карантину.
17 березня
Підказка до виконання вправи 7 (ст. 171)Перегляньте відео.
Перейди на сайт Scratch за посиланням
31 березня
Прочитайте
&20 (cт.163-166).
Перегляньте відео «Проект Scratch "Автобус»
Перейди на сайт Scratch за
посиланням
Якщо програма англійською мовою, то переведіть на українську, як показано на малюнку.

7 квітня
Практична
робота №9.
Тема. Змінювання значень властивостей об’єкта в середовищі Scratch.
Необхідний
теоретичний мінімум.
Програмними
об’єктами середовища Scratch є Спрайти (виконавці) та Сцена.
Усі Спрайти
мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у
якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші.
Сцена, як
об’єкт середовища Scratch, має
властивості - Тло та
розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення.
Переглянути та змінити
значення властивостей об’єктів можна у вбудованому графічному редакторі.
Створити новий спрайт або
вибрати тло для сцени можна кількома способами: обрати готовий об’єкт із
бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, вставити з файла, сфотографувати
камерою.
У
середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати,
сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в контекстному меню
об’єкта або в Рядку меню програми.
Під час виконання
програмного проекту Scratch для спрайтів може бути визначено деякі
події, опрацювання яких
приведе до змінення значень властивостей об’єктів. Команди, які можна
застосувати для таких цілей, розміщено у группах Рух,
Вигляд, Керування, Датчики вкладки Скрипти.
Виконання практичної роботи.
Пригадайте правила БЖ при роботі за комп’ютером.
Завдання («Рибка та крабик»).
Створити проект, у якому (при натисканні клавіші «Пропуск») Рибка рухається по акваріуму, а стикаючись з Крабиком,
говорить: «Привіт». А
Крабик (якщо клацнути по ньому кнопком миші) рухається вгору-вниз а торкаючись Рибки говорить:
«Привіт»
Алгоритм виконання
завдання
1.
Додати у проект нові Спрайти, найменувати
їх Рибка та Крабик,
задати
їм напрям руху
2.
Зробити активною Сцену, перейти на закладку Фони, Імпортувати, вибрати
бажаний фон з теки Nature.
3.
Перейти на закладку Скрипти і
скласти програму для спрайта Рибка
та для спрайта Крабик
Запустити
программу на виконання, щоб
отримати таку сцену:
Додаткове завдання. Запишіть програму, змінивши деякі
властивості Спрайтів.
Збережіть проєкт та спробуйте надіслати:
- на електронну адресу grenac@ukr.net
- Вайбер 0990724 30 57 або іншим зручним способом.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
14, 21 квітня
Перейдіть за посиланням
Перегляньте та виконайте запропоновані завдання
Підручник Інформатика, 6 клас (автори Морзе та інші) - прочитати параграф 21
- Перевір свої знання
- Створіть проєкт "Світлячок", збережіть його та надішліть на електронну адресу grenac@ukr.net або Вайбер 0990724 30 57
____________________________________________________
28 квітня
Після виконання тесту, натисніть кнопку "Надіслати", потім кнопку "Переглянути результат". Кількість набраних балів - ваша оцінка.
____________________________________________________________________
- Створіть проєкт "Світлячок", збережіть його та надішліть на електронну адресу grenac@ukr.net або Вайбер 0990724 30 57
____________________________________________________
28 квітня
Після виконання тесту, натисніть кнопку "Надіслати", потім кнопку "Переглянути результат". Кількість набраних балів - ваша оцінка.
____________________________________________________________________
5, 12 травня
Повторити матеріал з теми "Алгоритми та програми".
________________________________________________________________
19, 26 травня
Повторити матеріал з теми "Комп'ютерна графіка" та "Комп'ютерні презентації".
Пройдіть підсумковий тест за посиланням https://forms.gle/2ymbso95JMKqkHnK7 (маєте одну спробу)
Розшифровка результату
Кількість балів за тест | Оцінка |
1, 2 | 1 |
3, 4 | 2 |
5, 6 | 3 |
7 | 4 |
8 | 5 |
9 | 6 |
10 | 7 |
11 | 8 |
12 | 9 |
13 | 10 |
14 | 11 |
15 | 12 |
Бажаю успіхів!
- Якщо виникли питання, звертайтесь за телефоном 099 724 30 57 - Тетяна Віталіївна або пишіть у коментарях.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар