Завдання з інформатики на 30 березня
Перейдіть, будь ласка, за посиланням та пройдіть контрольний тест з теми "Алгоритми та їх виконавці".
Результат можна побачити відразу після проходження тесту.
Кількість набраних за тест балів - ваша оцінка.
Якщо виникли питання, звертайтесь за телефоном +380 99 724 30 57 - Тетяна Віталіївна.
2. Усно дайте відповіді на питання (ст. 163-164 "Обговорюємо")
3. Виконайте вправу 2 (ст.160). Завчасно знайдіть в інтернеті будь-яке фото цуценя та збережіть на своєму комп'ютері.
4. Збережіть файл з оголошенням під ім'ям 5-А_Прізвище та надішліть мені на електронну адресу або у Вайбер.
Зразок виконання вправи у відео
______________________________________________________________________
Тест відкритий для проходження до 12 години 25 травня.
____________________________________
Завдання на 13 квітня
Прочитайте параграф 15.
Виконайте практичну роботу
1. Відкрийте документ MS Word.
2. Задайте для даної сторінки такі параметри:
ліве поле –3 см ;
праве, верхнє, нижнє поля –1 см;
розмір паперу – А4;
орієнтація сторінки – книжкова.
Виконайте практичну роботу
1. Відкрийте документ MS Word.
2. Задайте для даної сторінки такі параметри:
ліве поле –
праве, верхнє, нижнє поля –
розмір паперу – А4;
орієнтація сторінки – книжкова.
3. Задайте відступ першого рядка абзацу 1 см .
4. Задайте шрифт Arial, розмір – 14.
5. Введіть з клавіатури 4 будь-які приказки за зразком.
6. Міжрядковий інтервал 1,5.
ПРИКАЗКИ (Всі літери великі, колір - червоний, накреслення - напівжирний)
Та земля мила, де мати народила. (Колір - синій, накреслення - напівжирний)
Всяка пташка своє гніздо знає. (Колір - зелений, накреслення - напівжирний курсив)
На сонці тепло, а біля матері добре. (Колір - рожевий, накреслення - підкреслений курсив, )
Птах радіє весні, а дитя матері. (Колір тексту - червоний, колір виділення тексту - жовтий, накреслення - напівжирний, підкреслений)
Увага!!! Друкуєте лише прислів'я. Пояснення у дужках не треба друкувати.
Збережіть файл під ім'ям: 5-А_Прізвище.
Надішліть мені на електронну адресу або у Вайбер. ______________________________________
Завдання на 4 травня
1. Прочитайте параграф 17.2. Усно дайте відповіді на питання (ст. 163-164 "Обговорюємо")
3. Виконайте вправу 2 (ст.160). Завчасно знайдіть в інтернеті будь-яке фото цуценя та збережіть на своєму комп'ютері.
4. Збережіть файл з оголошенням під ім'ям 5-А_Прізвище та надішліть мені на електронну адресу або у Вайбер.
Зразок виконання вправи у відео
Завдання на 18, 25 травня
Повторіть матеріал за темами "Опрацювання текстових даних" та "Алгоритми та програми"
Пройдіть контрольне тестування за посиланням https://forms.gle/rVkfqLGwSSYAB3uV9
(маєте одну спробу)
Розшифровка балів:
Кількість балів за тест | Оцінка |
1, 2 | 1 |
3, 4 | 2 |
5, 6 | 3 |
7 | 4 |
8 | 5 |
9 | 6 |
10 | 7 |
11 | 8 |
12-13 | 9 |
14 | 10 |
15 | 11 |
16 | 12 |
____________________________________
Бажаю успіхів!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар